Sociale medier og blogs

"Alle har en vigtig  historie, der venter på at blive fortalt."

                                    Lotte Lund

Sociale medier og blogs


Der findes et utal af sociale medier. Pointen er ikke, hvor mange sociale medier din virksomhed eller ‘brand’ bruger, men hvordan og hvornår I bruger de sociale medier.


Sociale medier kan ikke flytte en hel virksomhed eller organisation fra et brand til et andet. De sociale medier, eller rettere måden I bruger de sociale medier på, er blot en del af jeres brand, men bruger I platformene klogt og strategisk kan de være med til at flytte opfattelse af både jeres troværdighed og brand.


Jeg har selv gjort mine erfaringer på Facebook, Linkedin, Wordpress og Instagram. Twitter er også et vigtigt socialt medie, men det er ikke slået så stærkt igennem til den brede befolkning i Danmark.



Facebookgruppen Vores Hornbæk

 

  • Stiftet af Lotte Lund i 2011.
  • 10.500+ medlemmer.
  • I det uformelle netværk i Vores Hornbæk samles hornbækkerne, om i fællesskab løfte byen og få omsat stedets kæmpepotentiale.
  • Vores Hornbæk bidrog til at samle hornbækkerne om genopretning af byens havn efter stormen Bodil
  • Har øget aktivitetsniveau og social kapital i Hornbæk.
  • Har  forbedret omdømme og øget omsætning og turismen i byen.

 

 

Hornbaek.blog


  • Ny blog fra sommeren 2020
  • Allerede læst af 10.000 læsere over hele verden
  • Fokus på de gode historier i Hornbæk
  • Øger Hornbæks omdømme
  • Øger Hornbæks turisme
  • Øger omsætning